Práva uživatelů Denního stacionáře

Klient má právo:

  • Na ohleduplnou a kvalitní péči prováděnou kvalifikovanými pracovníky – pracovnicemi v sociálních službách, sociálním pracovníkem, pedagogy, fyzioterapeuty, která je poskytována vždy s jeho souhlasem a odpovídá jeho zdravotnímu stavu a potřebám.
  • Na důstojné zacházení a péči respektující jeho zdravotní stav, kulturní a společenské hodnoty.
  • Individuální přístup.
  • Být partnerem personálu při rozhodování o aktivitách prováděných v tomto zařízení.
  • Znát jména osob, které o klienta pečují.
  • Na veškeré informace, které se týkají chodu zařízení.
  • Na ochranu osobních údajů, které jsou uvedeny v osobní dokumentaci každého klienta a nejsou poskytovány třetím osobám bez jeho souhlasu.
  • Nahlédnout do své dokumentace.
  • Na veškeré informace o organizaci, která mu poskytuje péči.
  • Vybrat si jiného poskytovatele péče tohoto druhu a poskytnout klientovi veškeré dostupné informace o daném zařízení.
  • Přednášet stížnost, podávat podněty, připomínky a přání.
Tříkrálová sbírka 2020
podpořte nás